PERSBERICHT 10 november 2014

OPRICHTING STICHTING MAMA CAFE DELFT BIJ WESTVEST NOTARISSEN

Op maandagochtend 10 november 2014 plaatsten Irene Blikman en Annemarie Laan  van het Mama Café Delft en notaris Loof van Westvest Netwerk Notarissen hun handtekening onder de akte van oprichting van Stichting Mama Café Delft. Het Mama Café Delft is sinds de start in februari 2012 zo gegroeid dat het oprichten van een Stichting een logische vervolgstap was. Dit kon gerealiseerd worden door een match die beide partijen met elkaar maakten op de Delftse Beursvloer van april 2014  georganiseerd door de Delftse Uitdaging.

Over het Mama Café Delft
Het Mama Café Delft is al bijna 3 jaar een begrip in Delft. Het Mama Café heeft als doel om een laagdrempelige ontmoetingsplek te zijn voor aanstaande en kersverse ouders en hun kinderen in de leeftijd van 0-4 jaar. Veel ouders hebben te maken met onzekerheden in de zo belangrijke eerste levensjaren van een kind. Door het samenbrengen van ouders ontstaat er de mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen en vriendschap op te bouwen. Voor de kinderen wordt er bij het Mama Café ook van alles georganiseerd, van een muziekconcert tot knutselen en is er veel ruimte om samen te spelen.

Kom je ook langs?
Het Mama Café Delft vindt drie keer per maand plaats op de 2e woensdagochtend en de laatste zaterdagochtend van de maand bij Plukkebol kinderopvang aan de Raamstraat 65. Op de 3e woensdagochtend van de maand kun je binnenlopen aan de Roland Holstlaan 751. Daarnaast organiseert het Mama Café Delft om de maand een Mom’s Night Out voor de moeders en een Family-Day voor het hele gezin. Kijk voor actuele informatie rondom activiteiten op de website en de Facebook Pagina van het Mama Café Delft.

Relevante websites