PERSBERICHT: VOEDINGSKUNDIGE GEEFT WORKSHOP BIJ MAMA CAFÉ DELFT

Op zaterdagochtend 30 januari komt voedingskundige Veronique Hundscheid langs bij Mama Café Delft om te praten over gezonde (bij)voeding voor kindjes van 0-4 jaar oud. Het Mama Café vindt plaats van 10.30 tot 12.30 uur bij Plukkebol kinderopvang aan de Raamstraat 65.

Quiz, kadootjes en lekker spelen

Tijdens een korte quiz maken de jonge ouders op een leuke manier kennis met het onderwerp (bij)voeding en in het bijzonder over de voedingswaarde van geitenmelk. “Als moeder weet ik niet altijd wat de beste keuze is qua voeding voor mijn dochter” zegt Magrieta Mietus, vaste bezoeker van het Mama Café Delft. “Ik leer daarom graag van experts zoals Veronique, zodat ik met meer vertrouwen mijn kindje kan voeden.” Na afloop van de quiz is er ruimte om vragen te stellen aan Veronique. Als extraatje krijgen de bezoekers een gratis NANNYcare goodiebag mee naar huis.

Voedingsdeskundige Veronique Hundscheid

Over Veronique

Veronique Hundscheid is voedingsdeskundige, schrijfster en moeder van twee kinderen. Vanuit haar praktijk Adfymenta adviseert ze jong en oud over voeding en leefwijze. Haar praktijk richt zich op het hele gezin en zo ontvangt ze vaak jonge kinderen op haar spreekuur met diverse problematiek zoals voedselallergieën en –intoleranties. Naast haar praktijk schreef ze het boek Voeding voor moeder en kind en het E-book Home made babyvoeding. Meer informatie vind je op www.veroniqueovervoeding.nl.

Over het Mama Café Delft

Het Mama Café Delft is een ontmoetingsplek voor (aanstaande) ouders en hun kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar oud uit Delft en omgeving. Tijdens de speelochtenden kunnen ouders en kinderen onder het genot van een drankje en wat lekkers andere gezinnen ontmoeten in een informele setting. Kosten voor consumpties zijn €2,50 per gezin per keer.

Over Plukkebol kinderopvang

Plukkebol kinderopvang is een organisatie met locaties dichtbij het Centraal Station van Delft en in de TU wijk. Het aanbod richt zich op kinderen van nul t/m 12 jaar. Al bijna 30 jaar staat Plukkebol in de stad bekend als een solide familiebedrijf dat hoogwaardige kwaliteit levert.

OVER NANNYcare

NANNYcare geitenmelk producten zijn afkomstig uit Nieuw-Zeeland, waar geitenmelk volgens zeer hoge normen van kwaliteit en hygiëne wordt geproduceerd. Er worden geen groeibevorderende middelen aan de geiten gegeven. De geiten grazen in de nog nauwelijks door milieuvervuiling aangetaste natuur. NANNYcare geitenmelk producten zijn vrij van sucrose, maltodextrine en toegevoegde glucosestroop en zijn geschikt voor vegetariërs.

Auteur: Annemarie
Afbeeldingen: via Veronique Hundscheid en logo's van organisaties